reinier-woelders.reismee.nl

Voorbereidingen voor mijn vrijwilligers werk vakantie

Ik heb mij aangemeld bij Travel Active. Een organisatie voor vrijwilligerswerk dat ook nog rondreizen bied.

Ik ga voor een 3 week-se rondreis en 4 weken vrijwilligerswerk. Periode begin augustus tot eind september.

Het aanmeldingspakket bevat het volgende:

  1. Aanmeldingsformulier
  2. Medische verklaring
  3. Regels en voorschriften betreffende het vrijwilligerswerk
  4. CV in het engels
  5. Vragenlijst waarom ik vrijwilligerswerk wil doen
  6. Vragenlijst aan welke projecten ik wil meewerken
  7. Formulier om een VOG (Verklaring omtrend gedrag) aan te vragen

Na invullen en versturen van de formulieren volgt al snel een reactie. Aanvraag ontvangen en in behandeling genomen.

Op het stadhuis de VOG aanvraag gedaan. Wachttijd twee weken. En inderdaad binnen twee weken ligt deze in de bus.

In de tussen tijd heb ik mijn reis kunnen boeken. Ik ga vliegen met Qatar airway.

Visum aanvragen bij het Consulaat in Amsterdam. 3 uur heen en terug reizen door storing bij de NS. Het visum daarentegen heb ik binnen een kwartier.

Nu nog de inentingen regelen en mijn paklijst afwerken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active